Drodzy Pacjenci,
Wasze bezpieczeństwo, bezpieczeństwo innych pacjentów i bezpieczeństwo personelu Kliniki SENSAMED są naszym priorytetem i wymagają wspólnej troski, uwagi oraz odpowiedzialności.
Nasza placówka medyczna nie jest przygotowana na przyjmowanie pacjentów zakaźnych. Niemniej pragnąc nieść nieprzerwaną pomoc Pacjentom reprezentowanych w naszej Przychodni specjalności lekarskich nie chcemy dopuścić do sytuacji, w której zajdzie konieczność zastosowania kwarantanny. To automatycznie pociągnęłoby za sobą czasowe zawieszenie działalności, przerwanie pracy lekarzy i udzielania świadczeń zdrowotnych potrzebującym.
Dlatego w związku z aktualną sytuacją epidemiologiczną wprowadzamy do odwołania zasady opisane w punktach poniżej. Pacjenci, którzy się do nich nie zastosują, NIE BĘDĄ PRZYJMOWANI.
PRZED WIZYTĄ:
Pacjenci na kwarantannie, w wywiadzie z objawami przeziębienia / infekcji (gorączka, kaszel, katar, osłabienie itp.) zobowiązani są telefonicznie przełożyć wizytę na inny termin.
W powyższych przypadkach i pilnej potrzebie zachęcamy do skorzystania z wizyty online / telewizyty / e-wizyty. Zapisy za pomocą naszej Recepcji tel.: 601 406 142.
W POCZEKALNI:
Pacjenci nie mogą przyprowadzać osób towarzyszących (wyjątek stanowią osoby niepełnosprawnie oraz niepełnoletnie – gdzie konieczny jest opiekun – 1 dodatkowa osoba).
Prosimy o punktualność, aby zminimalizować czas pobytu w poczekalni.
Na terenie Przychodni konieczne jest stosowanie maseczki ochronnej.
Pacjent wypełnia ankietę / oświadczenie pod kątem zagrożenia przenoszeniem zakażeń koronawirusem.
PODCZAS WIZYTY:
Przed wejściem do gabinetu pacjent musi zdezynfekować dłonie.
Czas wizyty w gabinecie może zostać ograniczony przez lekarza do niezbędnego minimum, tzn. zalecenia, nr e-recepty i inne niezbędne informacje mogą zostać przekazane pacjentowi telefonicznie.
Serdecznie dziękujemy za zrozumienie i przestrzeganie powyższych zasad,
dr Beata Rutkiewicz
Kierownik Przychodni